محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1
  • بازدید دیروز : 1
  • بازدید کل : 1587

تبدیل طرح سربازی به طرح سربازی حرفه ای


s-moshaver.com

تبدیل طرح سربازی به طرح سربازی حرفه ای

5-6 minutes


تبدیل طرح سربازی به طرح سربازی حرفه ای - طرح جامعی برای تبدیل طرح سربازی به طرح سربازی حرفه‌ای خواهیم داشت : به دنبال آن خواهیم بود که کنکور حذف شود و مسئله سربازی را حل خواهیم کرد که یک بخش بودجه اعتباری و فناوری دارد و مسئولیت آن با دولت است که آن را تأمین خواهد کرد؛ با گفتگو با نیروهای مسلح به یک طرح جامعی برای تبدیل طرح سربازی به طرح سربازی حرفه‌ای خواهیم رسید که در دنیا وجود دارد. دانشجویان و فارغ التحصیلان عزیز ، در این مقاله برای اطلاع شما عزیزان از طرح سربازی حرفه ای اطلاعاتی ارائه شده.

لینک مرتبط :

سربازی داوطلبانه و حرفه ای


,,,,,,,,,,

"سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور"

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد،

 

با شماره 9099071611 تماس بگیرید

تماس از 8صبح تا 12شب حتی ایام تعطیل

 

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

,,,,,,,,,


تبدیل طرح سربازی به طرح سربازی حرفه ای : جوانان ما امروز متاسفانه بهترین سال‌ها و شادترین و پر انرژی ترین سال‌های عمرشان را در پشت موضوعاتی می‌گذراندند ما هم آن را تجربه کردیم؛ چند سال محصور شدن در یک اتاق به خاطر گذراندن کنکور، سربازی و مسائل پیرامون آن و کیفیت سربازی در کشور از جمله آنهاست.

تحصیل طولانی و دراز مدت و گرفتن مدارک متعدد بدون کسب مهارت کافی از جمله معضلات است؛ بنده هم ۲۵ سال درس خواندم که وقتی به طول تاریخ تحصیل خودم نگاه می‌کنم می‌بینم که نسبت به آن اضافه است؛ عمری که برای این تحصیل گذاشته شده چه فایده وجود دارد؟تبدیل طرح سربازی به طرح سربازی حرفه ای

موضوع مهاجرت یک پدیده رو به رشد بوده و دولت اخیر هم که در حوزه مهاجرت نخبگان غوغا کرده و این موضوع چند برابر شده است.

تبدیل طرح سربازی به طرح سربازی حرفه ای - حالِ جوانان ۲۵ تا ۳۰ ساله ما عمدتاً چگونه است؟ یا درگیر کنکور و سربازی هستند و یا شغل شان مشکل دارد و نرخ بیکاری جوانان به شدت بالاست. افرادی که درآمد دارند مسکن برای آنها خواب و خیال شده و در حسرت ازدواج و تشکیل خانواده هستند و مسایلی مانند کولبران که بین نان و جان مانده‌اند.دولت سلام، دولت جوان و خانواده است و محور اصلی جوانان انقلابی خواهند بود که کارگشا و گره گشای مسائل کشور هستند و حتماً به دنبال آن خواهیم بود که کنکور حذف شود و مسئله سربازی را حل خواهیم کرد که یک بخش بودجه اعتباری و فناوری دارد و مسئولیت آن با دولت است که آن را تأمین خواهد کرد؛ با گفتگو با نیروهای مسلح به یک طرح جامعی برای تبدیل طرح سربازی به طرح سربازی حرفه‌ای خواهیم رسید که در دنیا وجود دارد.

تبدیل طرح سربازی به طرح سربازی حرفه ای - ما نشسته‌ایم و کار کردیم و وضعیت های شغلی را در آوردیم که برای جوانان هر شهر شغل درنظر گرفتیم و اعتبار ۵۰۰ میلیونی برای هر زوج جوان در نظر گرفتیم که برای مسئله ازدواج جهیزیه و مسکن و غیره است.

همچنین بخوانید :

حذف سربازی اجباری 1400

واکنش نیروهای مسلح به طرح سربازی حرفه ای مجلس

در فروردین 1400 این طرح مجلس با انتقاد شدیدی از سوی نیروهای مسلح همراه بوده است. مقامات نظامی می گویند بررسی این طرح در صلاحیت مجلس نیست.

سردار موسی کمالی، مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی سربازان نیروهای مسلح درباره تجدیدنظر در مدل خدمت سربازی گفت: «یک بحث پیچیده نظامی است و باید فرماندهان عالی‌رتبه نیروهای مسلح و استراتژیست‌های نظامی در این موضوع نظر بدهند. همچنین این بحث‌ها باید در جلسات تخصصی با حضور مسئولین دفاعی و امنیتی کشور مطرح شود نه در توییتر و با اطلاعات و آمار ضعیف و اشتباه.»تبدیل طرح سربازی به طرح سربازی حرفه ای

او از سخنان ابوترابی انتقاد کرد و گفت: “آمار ۳ میلیون مشمول غایب، به‌طور ناگهانی پدید نیامده و برای غایبان یک سال و ۲ سال و حتی ۱۰ سال اخیر نیست. این میزان مربوط به تعداد غایبینی است که متولد سال‌های ۱۳۵۵ تا ۱۳۸۲ هستند؛ یعنی ۳ میلیون مشمول غایب طی حدود ۲۶ سال. بنابراین آمار ۳ میلیون غایب، به‌طور دفعی و در یک بازه زمانی کوتاه پدید نیامده است. لذا آمار میلیونی غایبان، پدیده جدیدی نیست.”

سردار کمالی معتقد است تغییر مدل خذمت سربازی شبیه به “حذف کنکور” است. به عقیده او “همانطور که برگزاری یا حذف کنکور، هر کدام دارای مزایا و معایبی است؛ باقی ماندن خدمت دوره ضرورت به شیوه فعلی یا داوطلبانه شدن آن هم، هر کدام مزایا و معایبی دارد.”

او تاکید کرد: «بحث تغییر مدل سربازی و داوطلبانه شدن سربازی هم اگر بخواهد تثبیت و اجرا شود و منابع آن تامین شود، مانند حذف کنکور سال‌ها طول می‌کشد و اتفاقی نیست که بتواند با یک تصمیم در عرض چندماه یا چند سال عملیاتی شود؛ ضمن اینکه تصمیم‌گیری درباره سربازی که به مسائل دفاعی و امنیتی ربط دارد، موضوع مهم‌تری از کنکور هم محسوب می‌شود و نیازمند تصمیم‌گیری در سطوح عالی دفاعی و نظامی است.”تبدیل طرح سربازی به طرح سربازی حرفه ای

همراهان عزیز توجه داشته باشید ، اخرین اخبار سربازی ، طرح سربازی حرفه ای ، حذف سربازی و... در همین مقاله بروزرسانی خواهد شد.

 

تبدیل طرح سربازی به طرح سربازی حرفه ای-قاضی زاده هاشمی در مناظره انتخاباتی-قاضی زاده سربازی-قاضی زاده هاشمی سربازی-اخبار سربازی-دومین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری-قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس سربازی-نایب رئیس مجلس سربازی-تبدیل طرح سربازی به طرح سربازی حرفه‌ای-تبدیل طرح سربازی به طرح سربازی حرفه ای قاضی زاده-طرح قاضی زاده هاشمی برای سربازی حرفه ای-بحث داغ پایان دادن به سربازی اجباری

" عزیزان خواننده توجه داشته باشید که ما در مقالات خود آخرین اخبار سربازی را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم "

 

 

منبع : تبدیل طرح سربازی به طرح سربازی حرفه ای

 

  انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 5

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما