محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2
  • بازدید دیروز : 3
  • بازدید کل : 1596

ساتا


 
 
s-moshaver.com
 

راهنمای ورود به سایت ساتا نیروهای مسلح

 

یک از روش های دریافت فیش حقوقی بازنشستگی نیروهای مسلح، دسترسی به اطلاعات حقوق و مزایا از طریق سایت ساتا می باشد. این مقاله راهنمای ورود به سایت ساتا نیروهای مسلح برای بازنشستگان عزیز ارائه شده است. همچنین با مطالعه این مقاله میتوانید از نحوه ورود به سامانه و یا دانلود و دریافت اپلیکیشن ساتا مطلع شوید. همچنین مشاوران ما در سامانه صدای مشاور ، می توانند به شما در این زمینه راهنمایی های لازم را ارائه نمایند تا و ابهامات شما را در این خصوص رفع نمایند.

,,,,,,,,,,

"سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد،

 

با شماره 9099071611 تماس بگیرید

تماس از 8صبح تا 12شب حتی ایام تعطیل

 

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

,,,,,,,,,

راهنمای ورود به سایت ساتا نیروهای مسلح

معاونت محاسبات حقوق و مستمری سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح ، یکی از روش های دسترسی و مشاهده اطلاعات مربوط به حقوق و مزایا را از طریق ساتا : آدرس اینترنتی سازمان تامین اجتماعی نیرو های مسلح (esta.ir)عنوان کرده است. افراد می توانند بعد از ورود به سامانه با انتخاب گزینه دریافت فیش حقوقی (برگ حقوق) ، تعیین سال و ماه فیش حقوقی، ثبت شماره شناسایی 13 رقمی و شماره امنیتی در محل مربوطه و تایید نهایی آن فیش حقوقی خود را مشاهده و دریافت کنند.

همچنین با نصب برنامه نرم ­افزاری ساتا (اپلیکیشن) سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح بر روی گوشی تلفن همراه هوشمند اندرویدی نیز امکان دریافت فیش حقوقی وجود دارد و مشترکین محترم می توانند با تماس با شماره 9099071611 و دریافت و نصب نرم افزار سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح می توانند نسبت به دریافت اطلاعات برگه­ ی حقوق خود اقدام نمایند.

برخی از ویژگی های نصب اپلیکیشن :

مشاهده فیش حقوقی ؛

ثبت نام وام ؛

مشاهده لیست مراکز درمانی طرف قرارداد سازمان خدمات درمانی ؛

محاسبه غرامت بیمه عمر و حوادث ؛

ارتباط آنلاین با مرکز ارتباط با مشترکین ساتا و ارائه انتقادات، پیشنهادات، شکایات ؛

مشاهده اطلاعات دفاتر خدمات الکترونیک بر روی نقشه؛

سوالات متداول ؛

اخبار ساتا و سازمان های تابعه ؛

دریافت اعلانات سازمان ؛

بزودی امکان ثبت نام سفر و رزرو هتل های طرف قرارداد ساتا و همچنین ثبت نام عتبات و...

saba.esta.ir ساتا

بازنشستگان نیروهای مسلح ، برای دریافت فیش حقوقی خود میبایست به سامانه ساتا saba.esta.ir مراجعه نمایند تا بتوانند از این طریق فیش حقوقی خود را دریافت کنند. سه روش برای دسترسی به فیش حقوقی و مستمری بگیران نیروهای مسلح : از طریق مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک ، سایت سازمان تامین اجتماعی نیرو های مسلح و یا نصب سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح بر روی گوشی تلفن همراه است.

جهت دریافت فیش حقوقی می توانید از سه طریق دفاتر خدمات الکترونیک، سایت سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح و نصب نرم افزار بر روی گوشی تلفن همراه هوشمند اندرویدی اقدام نمایند. مشترکین محترم با مراجعه به هر یک از دفاتر خدمات الکترونیک ساتا در سراسر کشور می­توانند نسبت به دریافت برگه­ حقوق با عنوان برگه اصلی، که در هر ماه فقط یک­بار برای فرد ذی­نفع صادر می­گردد ضمن اطلاع از میزان حقوق و مزایای دریافتی، کسور و بدهی قانونی و اختیاری خود، برای دریافت خدمات، تسهیلات، ضمانت و ... استفاده نمایند.

بازنشستگان عزیز در صورت هرگونه سؤال، ابهام در خصوص مأموریت و فعالیت‌های این مؤسسه، سایت ما را دنبال کنید.

 

منبع : ساتا

 

 

 

  انتشار : ۱ تیر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 9

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما